مشاوره تحصیلی

آینده ی فردایت را امروز خود "تو" می سازی

مشاوره تحصیلی

آینده ی فردایت را امروز خود "تو" می سازی

درباره بلاگ
مشاوره تحصیلی

الناز عدالت خواه
کارشناس ارشد آموزشی
رتبه ساز ترین مشاور تحصیلی استان گیلان

یک دهه موفقیت، همراه با محبوبیت؛ تصادفی نیست!!

✅برگزاری کارگاه های آموزش متدهای صحیح مطالعه و برنامه ریزی و روش های صحیح تست زنی و مدیریت زمان جهت شرکت در آزمون
✅مشاوره و پشتیبانی و نظارت مستمر حضوری و مجازی توسط تیم مجرب مشاوره به صورت گروهی و VIP
✅برگزاری آزمون های مبحثی همگام با کلاس های درسی و آزمونک های آمادگی آزمون های آزمایشی موسسات برتر کشور
✅انتخاب رشته دانشگاهی به روش بدون ریسک IEF در استان گیلان


تجربه طلایی+متدهای نوین آموزشی+تعهد و دلسوزی کم نظیر=رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۶، ۱۴:۵۰ - مهسا
    خوبه

چشمام از گریه هنوزم خیسه

هر شبم بی تو توو این حال گذشت

یه چیزایی باورش آسون نیست

به همین راحتی یک سال گذشت

واسه تو یه جوری دلتنگم که

آرزومه به عقب برگردم

به همین راحتی یک سال گذشت

من یه سال پیرهنتو بو کردم

من یه سال پیرهنتو بو کردم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

عکست هرجایی که بود خشکم زد

با صدات هر دفعه انگار مردم

هیچ کسی غیر خودم یادش نیست

تویه این سال چند بار مردم

بعد تو همیشه کارم گریه است

عمر اون آدمه خوشحال گذشت

باورم نمیشه نیستی یعنی

به همین راحتی یک سال گذشت

یک سال گذشت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
👗خانم نویسنده✒

نظرات  (۳)

ممنونم از اطلاع رسانی..
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۴ علیرضا محمدی
من تاحالا اینو نمیدونستم
لطفا آهنگشم بزار
پاسخ:
چشم  
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۰۱ پروانه شیخ
بسیار زیبا بود.
یاد این خواننده خوب کشورمان گرامی باد.
پاسخ:
:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">