مشاوره تحصیلی

آینده ی فردایت را امروز خود "تو" می سازی

مشاوره تحصیلی

آینده ی فردایت را امروز خود "تو" می سازی

درباره بلاگ
مشاوره تحصیلی

الناز عدالت خواه
کارشناس ارشد آموزشی
رتبه ساز ترین مشاور تحصیلی استان گیلان

یک دهه موفقیت، همراه با محبوبیت؛ تصادفی نیست!!

✅برگزاری کارگاه های آموزش متدهای صحیح مطالعه و برنامه ریزی و روش های صحیح تست زنی و مدیریت زمان جهت شرکت در آزمون
✅مشاوره و پشتیبانی و نظارت مستمر حضوری و مجازی توسط تیم مجرب مشاوره به صورت گروهی و VIP
✅برگزاری آزمون های مبحثی همگام با کلاس های درسی و آزمونک های آمادگی آزمون های آزمایشی موسسات برتر کشور
✅انتخاب رشته دانشگاهی به روش بدون ریسک IEF در استان گیلان


تجربه طلایی+متدهای نوین آموزشی+تعهد و دلسوزی کم نظیر=رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۶، ۱۴:۵۰ - مهسا
    خوبه
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۴۵

شما هم معتادید؟

شما هم معتادید؟



۱_تحمل: این معیار به معنای صَرف زمان بیشتری در فضای اینترنت به منظور رسیدن به رضایت است؛ در این شرایط با وجود صرف همان میزان وقت، میزان رضایت‌مندی کاربر در مقایسه با روزهای قبل کمتر است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به همان درجه از رضایت قبلی برسد. 

۲) وجود دو یا چند علامت کناره‌گیری در طی دو روز در ماه، بعد از کاهش استفاده از اینترنت و یا ترک مداوم آن. بروز این‌گونه علائم روانشناختی معمولا همراه با دردهای فیزیکی و یا اختلالات در عملکرد اجتماعی، فردی و یا آموزشی است. 

۳) از اینترنت به منظور مخفی کردن بروز علائم روانشناختی ناشی از اعتیاد و یا اجتناب از ظهور علائم گوشه‌گیری استفاده می‌شود. 

۴) از اینترنت، اغلب در دوره‌های زمانی طولانی‌تر از گذشته، استفاده می‌شود. 

۵) حجم قابل توجهی از وقت صرف فعالیت‌های مربوط به کاربری اینترنتی (برای مثال، کتابهای اینترنتی، جستجوی به‌روز رسانی‌های جدید وب، جستجوی فروشندگان اینترنتی و غیره) می‌شود. 

۶) به خاطر استفاده از اینترنت، از فعالیت‌های مهم اجتماعی، شغلی و یا تفریحی دست کشیده و یا کاسته می‌شود.

۷) فرد به دلیل استفاده مفرط از اینترنت، خطر فقدان روابط مهم، شغل، و فرصت‌های آموزشی و شغلی را می‌پذیرد.




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
👗خانم نویسنده✒

اعتیاد

نظرات  (۳)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۱ بز بز قندی
خخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام مهدیه هستم
من یک معتادم

خدا نکشتت میخوای بیام واست زومبا اَم برقصم...
پاسخ:
اوا خاک عالم ن خواهر :  ))))))))
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۲ بز بز قندی
من همه شو دارم
خییییییییییلیم شدید دارم
پاسخ:
سلام مونا هستم یک معتاد :-)
تو هم بگو سلاااااممم مونا 
بعدشم بگو من مهدیه هستم یک معتاد 
منم میگم سلامممم مهدیه  
من فکر می کردم معتادم
اما نیستم...این نشانه هایی که گفتید رو ندارم...در واقع خیلی خفیفه
پاسخ:
این خیلیییی هاده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">